Menu:
Załóż konto Inteligo

Dostęp do konta Inteligo

Dzięki temu, że Inteligo wykorzystuje najnowsze i najbezpieczniejsze rozwiązania technologiczne w bankowości, może zaproponować Ci nieograniczony dostęp do Twoich pieniędzy. Posiadając konto internetowe Inteligo możesz 24 godziny na dobę przez Internet i telefon zarządzać gotówką, jednocześnie masz do swojej dyspozycji największą w Polsce sieć bezprowizyjnych bankomatów i agencji PKO Banku Polskiego.

Ze swojego konta możesz korzystać:

  • przez Internet w serwisie WWW
  • przez WAP w telefonie komórkowym
  • dzwoniąc do konsultanta na bezpłatny numer 0 800 121 121 lub płatny (81) 53 56789 (np. z telefonu komórkowego lub z zagranicy)
  • przez automatyczny serwis telefoniczny - 0 800 121 121 lub (81) 53 56789
  • korzystając z Serwisu "Płacę SMS-em", czyli bezpośrednio z menu Twojego telefonu komórkowego
  • korzystając z Serwisu SMS
  • przez bankomaty i agencje PKO BP.

Operacje, jakie możesz realizować korzystając z konta internetowego Inteligo

Co Gdzie
  WWW WAP Telefon konsultant Inteligo Telefon serwis automatyczny Płacę SMS-em
Wniosek o przyznanie debetu + - + - -
Wniosek o przyznanie kredytu + - + - -
Zakup ubezpieczeń + - - - -
Inwestycje w Fundusze Inwestycyjne + - - - -
Zakup Obligacji Skarbu Państwa + - - - -
QuickMoney + + + - +
EmailMoney + + - - -
SMSMoney + + - - +
Doładowania telefonów pre-paid + + - + -
Przelew jednorazowy z datą dzisiejszą + + + - +
Przelew jednorazowy z datą przyszłą + + + - +
Stałe zlecenie - ustanowienie + - + - -
Płatność - ustanowienie + - + - -
Płatność - realizacja + + + + +
Przelew do ZUS i urzędu skarbowego + - + - -
Polecenie zapłaty - jednorazowe odwołanie przelewu środków - - + - -
Lokalizacja bankomatów + - - - +

Konto internetowe pozwala zarządzać wszystkimi kanałami dostępu do Twojego konta: WWW, WAP i automatycznym serwisem telefonicznym (IVR). Możesz aktywować lub blokować dostęp, a także zmieniać oraz nadawać hasła do poszczególnych kanałów dostępu do konta. Wystarczy zalogować się w serwisie WWW, następnie w sekcji "Moje dane" wybrać z lewego menu pozycje "Kanały dostępu". Kanały dostępu mogą mieć status: aktywny, zablokowany lub tymczasowy. Status tymczasowy pojawia się w momencie, gdy nadałeś hasło tymczasowe i nie zmieniłeś go jeszcze na hasło stałe. W sekcji "Kanały dostępu" znajdziesz informację o ostatnim udanym lub nieudanym logowaniu do każdego z serwisów Inteligo.

Strona AgencjaPKO.pl nie jest w żaden sposób związana z bankiem PKO BP S.A.       FireFox!